sobota, 15 listopada 2014

Nowa współpraca Shay!

Shay Mitchell rozpoczęła współpracę z firmą PIPERLIME.
Udzieliła nawet małego wywiadu w formie Q&A...i mam dla was go przetłumaczonego :D
Mam nadzieje że będzie w miarę zrozumiały :)







" Nic tak dobrze nie wita świąt(wakacji) jak sukienka z cekinami.  
Możesz znaleźć Mariah Carey ''All I Want For Christmas Is You''  
i  przeznaczony dla dzieci album w mojej świątecznej playliście. 
Metalika dodadzą glam'u każdemu świątecznemu strojowi.
  Noszenie dużej ilości biżuterii i jasnej szminki na ustach - to mój popisowy trick. 
Kok jest moją popisową fryzurą, ponieważ jest super elegancki 
i łatwy do zrobienia -  tylko nałożyć lakierem do włosów na koniec
Nie mogę żyć bez balsamu do ust i butów podczas zimy. 
Moje wyjściowe buty to błyszczące szpilki, ponieważ sprawiają, że chce mi się tańczyć! "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz