sobota, 22 listopada 2014

Dwa nowe filmiki Shay! :D

Hej :)
Dzisiaj mam dla was dwa filmiki z kanały Shay na YouTube :)


FAKTY W ROZWINIĘCIU :)

Jaka jest pierwsza rzecz, na która zwracasz uwagę u nowo poznanych ludzi?
Ich energia

Jaka jest twoja ulubiona piosenka Beyonce?
Crazy in love

 Jaki jest twój modowy must-have?
Dobra torebka. Chyba mam obsesję

 Czekolada czy wanilia?
Wanilia

 Ulubiony rodzaj kwiatów?
Lilie i piwonie 

Jaki typ składników na pizzy lubisz?
Im więcej tym lepiej

 W jakim mieście się urodziłaś?
Toronto w Kanadzie

 W jakim mieście spędzasz najwięcej czasu?
Prawdopodobnie w LA

Ulubione miasto?
Pasitano we Włoszech

Ulubiony film?
Under the Tuscan Sun

Co jest największym wynalazkiem?
iPhone

Co chcesz zjeść dzisiaj? Jedzenie meksykańskie czy włoskie?
Włoskie

Jaka szaloną fryzurę nosiłaś?
Prawdopodobnie kok. Prawdopodobnie ponieważ mam długie włosy i nigdy nie miałam krótkich, także to było naprawdę dziwne dla mnie

 Hot dog czy hamburger?
A czemu nie to i to?

Jaki jest twój ulubiony kolor?
Różowy

Jaki jest twój największy strach?
Wysokość

Jakie był twój pierwszy samochód?
Volkswagen Golf

Jaki jest twój ulubiony taneczny ruch?
Shake Beyonce 

Kiedy pierwszy raz się całowałaś?
W podstawówce

Ulubiona zabawa sportowa?
Prawdopodobnie to co robię teraz czyli boks

Jaki jest najpiękniejszy prezent, który otrzymałaś?
Miłość

Czego cenisz u partnera?
uczciwość, lojalność, współczucie

Jaka piosenka sprawia, że płaczesz?
Wszystko od Coldplay

Kto był ostatnią osobą do której zadzwoniłaś?
Moja mama

Jakiś tatuaż?
Jeden, ale jest biały. Liczy się?

Jakie lubisz zwierzęta?
Delfiny

 Coś za czym tęsknisz
Rodzinne miasto w Kanadzie

Znak zodiaku?
Baran

Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Jesień

 Kto jest twoją ikoną mody?
Sophia Loren

 Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Maroko

Wymarzona suknia ślubna
Długa, biała oczywiście, może z odkrytymi plecami

W kim byłaś zakochana po raz pierwszy?
Jonathan Taylor Thomas

 Dokończ zdanie: Jeśli nie byłabym aktorka to...
Fotografem dla National Geographic

Jaki teskt na podryw słyszałaś?
Musisz być aniołem bo spadłaś mi z nieba.. coś w tym stylu.

Ulubiona biżuteria?
Pierścionek babci

Masz rodzeństwo?
Młodszego brata Seana

Dlaczego założyłaś kanał na YT?
By dzielić się z wami moimi doświadczeniami

Ile zajmuje ci wyszykowanie się?
Zobaczmy, około 30 minut

Kto był ostatnią osobą która do ciebie napisała?
Dowiedzmy się...
O mój Boże mój telefon odzywał się kilka razy, mam 20 minut

Dokończ zdanie: Jestem naprawdę zła w...
Zarządzaniu czasem

 Rzecz w której jesteś dobra to?
Pieczenie

Co ostatnio przyrządziłaś?
Pizze, babeczki, czekoladę, cukierki

Jaki jest twój ulubiony zapach?
Różany

Zdradzisz nam jakiś sekret związany z PLL?
Jestem A... Tylko żartuję

Wybaczcie, tu nie zrozumiałyśmy pytania.
Prezent dla kogoś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz